BİZE MAİL GÖNDER
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Size nasıl yardım edebiliriz? Bize mail gönderin, hemen iletişime geçelim.
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ
Aradığım bir ürünü websitesinde nasıl bulabilirim?
İnternet sitemizde birkaç farklı yolla detaylı arama yapabilirsiniz. Eğer aradığınız ürünün belirli bir ürün grubu içinde alternatiflerini incelemek ise, “Alışverişe Başla” veya “Tüm Kategoriler” bölümünde, ürün kategorilerini ve alt kategorileri bir arada bulabilirsiniz.
Aradığınız belirli bir ürün ise, ürün arama motoruna aradığınız ürünün adını, fonksiyonunu girerek ürünle ilgili bilgilere kısa sürede erişebilirsiniz.
Siparişlerim için kargo ücreti ödeyecek miyim?
Siparişlerimizin gönderimlerini ücretsiz bir şekilde sağlamaktayız.
Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek? Ve Teslimat süresi ne kadar?
Bulunduğunuz bölgeye göre kargo firması değişkenlik gösterebilir. Kargo süresi ise siparişiniz kargolandıktan sonra azami 7 iş günüdür. Bunun için lütfen bizden bilgi alın.
Siparişimin teslimatı hakkında kargo firması ile sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?
Kargo firması ile herhangi bir sorun yaşamanız durumunda hemen +90 232 237 37 36 no`lu watsap destek hattımızı arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Akabinde ekibimiz gerekli yönlendirmeleri yaparak size yardımcı olacaktır.
Teslimat anında dikkat etmem gerekenler nedir?
Kargonuzu teslim alırken kontrol etmeniz büyük önem arz taşıyor. Kolilerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum gözlemlediğinizde ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu sayede kargonuz ile ilgili probleminiz kısa sürede çözümlenecektir.
Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar teslimat bildirimleri tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Neden üye olmalıyım? Üye olmadan sitenizden alışveriş yapabilir miyim?
Üye olarak, internetten alışverişlerinizi daha kolay ve hızlı tamamlarsınız. Siparişlerinizin durumunu üyelik sayfanızdan izleyebilir, tekrar sepete ekleyerek yeniden alabilir. Favori listeleri oluşturarak bu listeleri kaydedebilir ve fiyat takibi yapabilirsiniz ayrıca siparişlerinizi e-posta ile gönderebilir veya çıktısını alabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz, firmamızın dönem dönem düzenlediği kampanya ve yeniliklerden haberdar olabilirsiniz.
Üye olmadanda sipariş işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Beğendiğim ürün stokta yoksa nasıl bir yol izleniyor?
Alışverişinizin son aşamasında ve ürün sayfasında sepetinizdeki ürünlerin güncel stok durumları hakkında bilgi verilmektedir. Ancak nadiren teknik bir durum sebebiyle siparişinizde stokta olmayan ürünler bulunabilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızda hemen bizimle +90 232 237 37 36 no`lu watsapp destek hattından iletişime geçin. Stokta bulunmayan ürün yerine yeni bir ürün seçebilir veya iptal edebilirsiniz. İptal edilecek olan tutar, ödeme yaptığınız kredi kartınıza iade edilir.
ÖDEME BİLGİLERİ
Neden 3D Secure ile alışveriş yapmalıyım?
Mertsit`de internetten yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yapmak için, www.mertsit.com.tr sitesinden RapidSSL 128 bit sertifikası ile şifrelenmiş olan sanalpos ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz. Bu sayede kredi kartı bilgilerinin girişi sadece banka sanal pos ekranı üzerinde gerçekleşir. Bu sistem sizin kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra bankanızın 3D Güvenlik Sayfası’na yönlendirir. Bankanızın ekranına cep telefonunuza gelen şifre bilgilerini girdiğinizde alışveriş işlemi tamamlanacaktır. Kartınızda 3D güvenlik aktivasyonu olmaması durumunda daha kısa sürede alışveriş güvenli bir şekilde tamamlanır.
Ödeme seçenekleri hakkında bilgi alabilir miyim?
Websitemizden satın aldığınız ürünlerin tutarlarını havale/eft yoluyla ilgili hesaplarımıza gönderebilir veya kredi kartınızla ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.
Taksik imkanları hakkında bilgi alabilir miyim?
Yapı Kredi bankasına 6 taksit imkanımız mevcuttur.
Ödeme aşamasında hata alıyorum, ne yapmalıyım?
İnternetten yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yaparken dikkat etmeniz gereken birkaç önemli aşama vardır. Bunlar sırasıyla kredi kartı bilgilerinizin (kart numarası, güvenlik kodu ve kartınızın son kullanma tarihi) eksiksiz ve hatasız olması, kredi kartı veya sanal kredi kartınızın Visa veya Mastercard olması, kartınızın kullanılabilir limitinin yeterli olması, internetten alışverişe açık olması ve 3D yetkisinin aktif olması gibi. Ödeme aşamasında iken bu koşullar sağlanmış ve işlem onayı esnasında herhangi bir internet bağlantısı sorunu yaşanmamış ise ödeme sorunsuz gerçekleşmektedir. Sorununuzun devam etmesi durumunda bankanız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Fotoğrafta gördüğüm ürün ile bana gönderilen ürün aynı mı olacak?
Siparişleriniz ürün sayfasından görüntülediğiniz ürünler ile gönderimini yaptığımız ürünler aynı olacaktır. Farklı olması durumunda +90 232 237 37 36 no`lu watsapp destek hattından bizimle hemen iletişime geçin.
Ödeme yaptıktan sonra ne yapmalıyım?
Websitemize üye olmanız durumunda siparişinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz. Kargoya teslim edildikten sonra ilgili firmadan bilgi alabilirsiniz.
MONTAJ-İADE
Satın aldığım ürünü montajlayamadım, ne yapmalıyım?
+90 232 237 37 36 no`lu watsapp destek hattımıza ulaşabilirsiniz. Çalışanlarımız ücretsiz olarak görüntülü sohbet ile size yardımcı olacaklardır.
Montaj hizmetiniz ücretli mi?
1500tl`yi geçen siparişlerinizde Ege bölgesi illeri için montaj hizmeti ücretsizdir. Diğer durumlarda watsapp görüntülü montaj hizmeti ile ücretsiz yardımcı oluyoruz. Sorularınız için lütfen bize ulaşın.
İnternetten aldığım ürünleri iade etmek için ne yapmalıyım?
14 gün içinde bize herhangi bir nedenden dolayı alışverişten memnun kalmadığınızı para iadesi veya değişim talep ettiğinizi yazılı veya sözlü olarak iletmeniz gerekmektedir. İnternetten yapılan alışverişlerde de mağazalarımızda olduğu gibi ürünü orijinal ambalajında ve faturası ile birlikte göndermeniz/getirmeniz gerekmektedir. İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, firmamız tarafından iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Dilerseniz iade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri mağazamıza kendiniz getirebilir veya kargo masrafını karşılamak kaydı ile sizin tercih ettiğiniz bir kargo firması ile bize gönderebilirsiniz. İade koşulları hakkında detaylı bilgi için İade Politikası bölümünü inceleyebilirsiniz.
Siparişimi teslim aldıktan sonra hasarlı ürün olduğunu tespit edersem ne yapmalıyım?
Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin değişimi için Müşteri Hizmetleri bölümümüze Watsap destek hattından ulaşabilirsiniz, ilk olarak hasarlı bölgenin fotoğrafını göndermenizi isteyeceğiz. Yapılan inceleme sonucunda kullanıcı kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim işlemi yapılacaktır. Değişimi yapılacak ürün ile birlikte orijinal faturanın tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Siparişim teslim edilirken, hasarlı ürünler olduğunu farkedersem ne yapmalıyım?
Siparişinizi teslim alırken koli dışında hasar olması durumunda kolileri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutmasını talep edin. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir nakliye veya ürün bedeli talep etmeyeceğiz.
Siparişim teslim edildikten sonra eksik veya yanlış ürün gönderildiyse ne yapmalıyım?
Eksik veya yanlış ürün olduğunu farketmeniz durumunda problemin tarafımızca çözülmesi için +90 232 257 58 40 Watsapp destek hattımıza hemen ulaşın.